I januari 2015 ger vår familj sig ut på ett smärre Amerikaäventyr. Vi ska bo ett tag i Seattle.
Känna oss för, se om vi trivs. Kanske blir vi kvar för alltid?
Det här är vår resa.

lördag 10 januari 2015

Vlog är tydligen the way to go!

Ni är förjäkla roliga. Det är massor med folk som har surfat in på bloggen sedan min käcka lilla video postades igår kväll. Massor. Men det är inte många av er som vågat erkänna det på Facebook eller annorstädes. Men jag ser ju statistiken så jag vet att ni finns. Förjäkla roliga är ni.

Hur som haver är följande nytt på fronten:
- Det vräker ner snö så kidsen får ytterligare en chans till sista pulkaåken innan flytt. De är glada. Jag? Not so much.
- De fantastiska människorna på makens kontor i Seattle har ordnat leverans av vår bil till flygplatsen så vi behöver liksom bara hämta väskor, knalla ut till parkeringen, sätta oss i bilen och köra hem. Den lilla detaljen med att han den där maken ska köra och navigera från flygplatsen är förstås lite lätt oroväckande men jag får väl djupandas mig igenom det. Så får man lite extra valuta för pengarna för den där i övrigt rätt meningslösa profylaxkursen från 2009.
- Vi flyger sjusatanshelsickes tidigt på torsdag morgon. Ergo: det blir hotell på Arlanda onsdag kväll. Lyxigt värre.
- Jag har fortfarande inte börjat packa. Stabilt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar